Het team van MijnEML heeft de afgelopen weken niet stilgezeten. We zijn druk bezig geweest om de applicatie nog verder te optimaliseren zodat u nóg eenvoudiger een EML rapportage kunt opstellen!
De applicatie is nog volop in beweging en er worden dagelijks verbeteringen doorgevoerd. Daarnaast verwerken wij vele tips welke wij van gebruikers hebben ontvangen om het systeem te optimaliseren.
Onderstaande wijzigingen hebben de afgelopen weken plaatsgevonden:
Sneller schakelen naar volgende maatregel
Wanneer u nu een maatregel opent zijn er twee nieuwe sets buttons zichtbaar met pijltjes naar links en naar rechts voor volgende en vorige maatregel. Op deze manier hoeft u niet meer via het Dashboard naar een volgende maatregel, maar kunt u gelijk door naar de volgende maatregel.
Wijzigen status maatregel
Bij het opslaan van een maatregel heeft u nu 2 keuzes (indien er een volgende maatregel is).
- Opslaan en… terug naar overzicht
- Opslaan en… naar volgende maatregel
Ook deze aanpassing zorgt er voor dat u sneller door kunt naar een volgende maatregel.
Terminologie en informatiebladen
Momenteel zijn we druk bezig om alle lastige termen zo eenvoudig mogelijk voor u te verklaren. Tevens werken we continu alle ingezonden informatiebladen bij. Het is nu mogelijk de getoonde foto’s in het informatieblad te vergroten door er op te klikken.
Binnenkort in MijnEML
Naast de bovengenoemde functionele wijzigingen, zijn we ook voornemens om zo spoedig mogelijk onderstaande aanvullingen in het systeem toe te voegen:
- Diverse vormen van uitdraaien van rapportages;
- Een ‘Mijn gegevens’ pagina waarin u diverse relevante gegevens in kunt vullen;
- Maatregelen voor Doelmatig Beheer en onderhoud;
- Uitdraai van een XML bestand voor het eLoket richting RVO.
Uiteraard houden we u weer op de hoogte wanneer er nieuwe wijzigingen hebben plaatsgevonden in het systeem.
Voor vragen zijn wij altijd bereikbaar via info@mijneml.nl of via: 085 – 273 63 28.
Wij wensen u veel succes met het invullen van MijnEML!