Het is weer tijd om u te informeren over de nieuwe wijzigingen in MijnEML.
De afgelopen weken heeft het team van MijnEML hard gewerkt om de functionaliteiten van MijnEML te verbeteren en een koppelingsbestand te ontwikkelen naar RVO, zodat de Informatieplicht zo eenvoudig en zo snel mogelijk verloopt voor alle gebruikers van onze applicatie.
Onderstaande wijzigingen hebben de afgelopen weken plaatsgevonden:
Met MijnEML heeft u geen eHerkenning nodig om te voldoen aan de informatieplicht!
Ons systeem heeft een koppeling met het eLoket van RVO, wij kunnen de rapportage richting RVO dus eenvoudig voor u indienen zodat u zelf niets meer hoeft te rapporteren. U hoeft dus geen eHerkenning aan te schaffen! Naast het indienen van de Informatieplicht voor RVO, kunt u uiteraard nog steeds uw begroting samenstellen en uw Plan van Aanpak voor uw Omgevingsdienst opstellen. Op deze manier voldoet u aan de informatieplicht, begroot u uw acties én heeft u een Plan van Aanpak voor uw Omgevingsdienst!
Acceptatie MijnEML bestanden in eLoket RVO.
Bevestiging vanuit eLoket RVO.
Statussen wijzigen in MijnEML
Ons team heeft binnen de applicatie alle statussen van de Erkende Maatregelen gewijzigd zodat u na het invullen van MijnEML al kunt voldoen aan de Informatieplicht, u hoeft ons alleen nog maar te machtigen en met één druk op de button wordt uw rapportage door ons ingediend bij RVO!
Nieuwe statuswijzigingen binnen MijnEML.
MijnEML machtigen
Wanneer u alle Erkende Maatregelen heeft ingevoerd in MijnEML, kunt u ons machtigen om uw rapportage in te dienen bij RVO. Meer weten over het afgeven van een machtiging aan MijnEML? Wij verwijzen u graag naar de veel gestelde vragen op de website of lees de uitleg in de applicatie.
Machtiging afgeven in MijnEML.
Voor vragen zijn wij altijd bereikbaar via info@mijneml.nl of via: 085 – 273 63 28.
Wij wensen u veel succes met het invullen van MijnEML!